My Stick Family from WiddlyTinks.com


By: RosLina Fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 30-Sep-2009 11:51 Email | Share | | Bookmark
aidilfitri 2009

my family...
nenda sarawak
ibu..
View all 9 photos...
tahun ni giliran kami beraya di semenanjung (melaka)....dan kebetulan pulak bonda dr kampung dan adik2 serta kakak2 pun beraya di sini (rumah kakak di serkam).


gambar kami sekeluarga hari raya taun nih....adik tak ready nak bergambar pulak abang haziq pun sama.


adik syasya dgn nayeng....


tgk tu...adik ni lasak skit.


ayah...


cute jer adik pakai tudung tuh so chubby....


kakak azzah & usu inie...


baru dapat tangkap gambar abang haziq nih...




adik yg chubby & ibu yg makin sihat....kui3x


Sunday, 5-Jul-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
adik dah pun setahun..





Sunday, 31-May-2009 09:14 Email | Share | | Bookmark
actions@KLIA

 
 
 
View all 9 photos...
gambar ni masa g hantar kakak DD balik kuching.....
sebenarnya dah takde idea nak upload gambar apa....yg ni je lah dan malas nak edit.


rambut dan panjang....


abang control macho...





peace tak menjadi...kui4x


mengamuk tak nak org pegang, adik ni tak pandai jalan lg...umur dah nak setahun.

nampak tak pusar 2 abang haziq....banyak maksud tu...


Saturday, 9-May-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
..... adik dah 11 bulan & Happy MOTHER'S Day



Quote:
1m becoming 1y....

> dah ada butang batang gg kat bhgn bawah....atas 1 btg dah ada nampak skit.
> dah pandai memanjat tangga sampai atas.....tak gayat langsung (BAHAYA...kalau tak di monitor)
> dah pandai merajuk...kalau merajuk adik akan hentak2 kepala kat lantai dan tak nak meniarap dia akan buat gaya menyelar kat lantai....
> pantang nampak bilik air(kalau lampu on)...adik akan cepat2 g pintu bilik air nak masuk dalam..
> pun pantang bila nampak pintu rumah terbuka (lagi2 bila ada org kat luar rumah)...cepat ajer adik nih.
> susah nak masukkan dalam 'walker'...nak masuk kan kena tunggu masa iklan kat tv atau pun azan....
> MAIN...suka masuk bawah meja....main mainan dia kat bawah meja makan.
> tak boleh tgk ibu/ayah ngadap laptop sama2 ngan abang...dia pun nak juga sampai melalak-lalak minta angkat sama.
> MANDI dah macam org besar....besen2 tak main dah.
> TIDUR........adik ni mmg seorang yang lasak, satu tilam utk dia sorang jer.....
> MAKAN.....hehehe semuanya boleh makan, bubur mmg dah tak nak makan, skrg ni dah makan nasi...hebatkan anak ibu nih.


dan


Teristimewa buat bonda Fatimah di kampung...MIL di melaka....semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...khas juga buat kakak2 ku (k-maria,k-baruyah,k-ida,k-ati dan k-inie), kakak2 ipar ku (k-shiela,k-lin,k-odah dan k-saripah), biras2 ku (k-ani dan k-fizah) dan sahabat2 ku yang bergelar ibu serta semua ibu-ibu dan bakal2 ibu di bumi yang indah ini...


Monday, 4-May-2009 12:20 Email | Share | | Bookmark
hujung minggu..

 
 
 
View all 4 photos...

gambar kat kenduri kawen...


nak tunjuk bj Ben10...muka serius je


kat pondok smk sains selangor...hantar kakak dd sekolah


see yaa....ada 2 batang gg je


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net